divendres, 22 de maig del 2015


El dissabte 9 de maig, vaig despertar-me  a les 10:30, vaig anar a 

dutxar-me i després em vaig  eixugar-me els cabells i quan vaig 

sortir de la dutxa la meva mare m’havia preparat l’esmorzar mentre

 mirava la que se avecina con les meues germanes.

                 
A les 12:00 vaig 

començar a preparar-me per a la boda amb la 

família del Moha.

A la tarda vaig rinxolar 

els cabells , maquillar-

me  i vestir-me per anar

 a la boda.






Va vindre a recollir-nos el meu pare perquè la
 boda era en Sabadell i a més estava molt 

lluny i no sabíem on era i ens vam perdre al 

principi però després el meu pare va posar el

 GPS i arribar.





Quan vam arribar hi havia la Anissa 

esperant-me i ens vam posar a ballar una mica fins que van arribar 

els nuvis.
















Després quan es van anar ens vam posar a jugar i a parlar
.

vam agafar el cotxe per tornar a casa perquè estava molt lluny

 arribem a les 5 de la matinada molt cansats i anem al llit a dormir



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada